SVENSKEENS Bil-O minnen 1960-89

 

Någon gång på Våren/sommaren Försvinner Leo Tatti till Australien? Det sades så.

Jag saknade honom som kaart läsare: Framför allt hans festliga referat.

 

Nu måste jag alltså jaga en ny kartis. Själv läste jag också några tävlingar för att klassa upp licensen.

 

Kartläsarna som följde var: Ronny Hedlund, Ulf Hedlund, Crister Holmqvist,, Lars Nord. Ordningen på dessa kommer kanske fram sen jag gått igenom de handlingar jag sparat. Ofta var det så att kartisarna ville ha papperna för att gå igenom sträckorna.

 

De senaste åren från 1983 fram till och  med 1989, Var det Anders Källström som läste åt mig med den äran.

 

                 Tävlingskalender för resten av året 1973.

 

14 juli        MHF Sunne

17 augusti VARA MK Västsvenska 0-serien "Kräftsvängen"

18 augusti SMK Karlskoga "Smesvängen" KM 8 Anmälan separat': 25 augusti MHF Västerås 1-serie

8 september MHF Enköping "Trögdsrundan"

8 september Bromma MS "Brommapokalen" TKM.-9 -Anmälan separat RM-6

15 september Kil MK Nat.-0

15 september MHF Fagersta

21 september Kind MX

22 september Mellansyenska Mästerskapeti:Ing Västerås

29 september MHF Tierp

 

Så vi får se vilka tävlingar jag åkte och med vem.

 

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0